L’Oréal w pierwszej dziesiątce w rankingu Universum Most Attractive Employers w Polsce i na 1. miejscu spośród firm z branży FMCG

Warszawa, 2 października 2018 r. - L’Oréal to ponownie jeden z najbardziej atrakcyjnych pracodawców dla polskich studentów. W tegorocznym rankingu Universum Most Attractive Employers, firma zajęła pierwsze miejsce w sektorze FMCG i 9. w ogólnym zestawieniu, awansując o trzy pozycje w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Ranking najbardziej pożądanych pracodawców przygotowywany przez firmę doradczą Universum powstał na podstawie badania przeprowadzonego wśród 17 575 polskich studentów. Potencjalni przyszli pracownicy wskazali firmy, które byłyby najlepszym miejscem dla ich rozwoju zawodowego i określili oczekiwania wobec pracodawcy. Jako lider w swojej branży L’Oréal od lat utrzymuje się w czołówce firm FMCG, w tym roku zdecydowanie wysuwając się na pierwsze miejsce.

L’Oréal pozycjonuje się jako atrakcyjny pracodawca dla absolwentów uczelni wyższych różnych kierunków, zarówno biznesowych, jak i inżynieryjnych. Jedną z najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw firmy jest skierowany do studentów międzynarodowy konkurs Brandstorm, który oprócz nagrody głównej daje możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy.

„Bardzo nas cieszy niezmienne wysoka pozycja L’Oréal Polska w czołówce najbardziej pożądanych pracodawców wśród polskich studentów. To bardzo ważna dla nas grupa i zależy nam, aby młodzi ludzie rozpoczynali pracę w L’Oréal zaraz po studiach. Doświadczenie pokazuje, że są to najczęściej pracownicy bardzo zaangażowani oraz zmotywowani. Ponadto osoby, które zaczynają z nami karierę i mają możliwość rozwoju, dłużej z nami zostają - obecnie około 80% stażystów decyduje się kontynuować pracę w naszej firmie– mówi Paweł Konieczny, Dyrektor Personalny L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Poza konkursem Brandstorm, L’Oréal Polska oferuje profesjonalny program rozwoju talentów, w ramach którego co roku zatrudnianych jest blisko 25 osób na staże trwające od sześciu do 12 miesięcy. Ponadto firma prowadzi liczne prezentacje, warsztaty oraz wydarzenia, jak Men’s Week, którego celem jest pokazanie firmy jako miejsca dla wszystkich – i kobiet, i mężczyzn, i marketingowców znających się na cyfryzacji, jak i specjalistów od digital znających się na marketingu. „Tak naprawdę najważniejsze są dla nas kompetencje” - dodaje Paweł Konieczny.Jako firma międzynarodowa oferujemy też wiele możliwości pracy w innych krajach – zarówno pod kątem rozwoju osobistego, jak i rozwoju firmy, jesteśmy firmą multikulturową, co czyni nas atrakcyjnym pracodawcą dla młodych ludzi”.