Kultura i rozwój L’Oréal bazują na kreatywności i poczuciu piękna. Zespół marketingowy codziennie kieruje się tymi wartościami – to niepodważalna zaleta Grupy.

Kreatywność to część DNA L’Oréal. Pracownicy Działu Marketingu są centralnym elementem tego procesu, gdyż współpracują z wszystkimi działami w firmie. Ich misją jest zaprezentowanie konsumentom na całym świecie produktów opracowanych po to, aby zaspokajać ich potrzeby. Muszą o krok wyprzedzać trendy, aby przemieniać je w źródło piękna i dobrego samopoczucia. Działania marketingowe Grupy dzielą się na dwa obszary: marketing operacyjny i strategia rozwoju rynku.

Dołączenie do wielokulturowych zespołów marketingu oznacza nie tylko uczestniczenie w rozwijaniu i promowaniu produktów na świecie, lecz także pracę w niezwykle konkurencyjnym sektorze, który cechuje wyjątkowa dynamika rozwoju. To sektor wyznaczający przyszłe trendy. Marki L’Oréal są kierowane do różnorodnego grona konsumentów, prowadzących różny tryb życia – od kanałów dystrybucji masowej i nowoczesnych drogerii, aptek po profesjonalne salony fryzjerskie czy kosmetyczne i luksusowe butiki w wielu krajach. Zmieniają światowy rynek tam, gdzie konkurencja jest silna i wymagająca. Grupa nieustannie opracowuje i wprowadza nowe produkty, a także często prezentuje już istniejące marki w nowej odsłonie.

> Zobacz, jak może wyglądać Twoja kariera w Dziale Marketingu 

> Zobacz oferty pracy