W świecie, w którym informacje i nawyki konsumenckie ulegają ciągłym zmianom, rola komunikacji staje się ważniejsza niż kiedykolwiek, bo tylko dzięki niej nasze marki mogą wyróżniać się na tle innych, a Grupa nadal może cieszyć się dobrą opinią.

Zespół do spraw komunikacji ma duże znaczenie. Jego misją jest zwiększanie znajomosci Grupy L'Oreal i jej marek, utrzymanie dobrej opinii o firmie oraz budowanie wizerunku . 
 
Obecnie reputacja marki czy firmy to 75 % jej wartości, a jej wizerunek jest kluczowym czynnikiem dla konsumentów przy zakupie produktów, dlatego nasze marki potrzebują skutecznej komunikacji, która wyróżni je na  nasyconym rynku.
 
Wykorzystywanie coraz większej liczby kanałów komunikacyjnych, relacje z mediami i klientami oraz organizowanie specjalnych eventów to tylko jeden z aspektów pracy w Dziale Komunikacji L’Oréal. Współczesny trend to tworzenie strategii komunikacji poprzez wykorzystanie sieci 2.0 (portali społecznościowych) oraz współpracę z różnymi grupami docelowymi (dziennikarzami, blogerami, celebrytami, konsumentami, organizacjami naukowymi, pracownikami, wpływowymi osobami itp.) w oparciu o takie narzędzia, jak sponsoring, CSR, budowanie relacji, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, public affairs itp., aby zwiększać świadomość dotyczącą Grupy i jej marek.

 

> Zobacz, jak może wyglądać Twoja kariera w Dziale Komunikacji 

> Zobacz oferty pracy