Rewolucja cyfrowa wprowadza ogromne zmiany w relacji Grupy z konsumentami. Aby się do nich przygotować, L’Oréal wzmacnia swoje zespoły digitalowe i ekspertyzę w tej dziedzienie.

Rewolucja cyfrowa jest ważnym elementem zmian zachodzących w branży pielęgnacyjnej. Niesie z sobą potrzebę rozwijania w L’Oréal doświadczenia w tym zakresie. Grupa podejmuje już działania, aby lepiej przygotować się do globalnych zmian, które odczuwamy już teraz. Te zmiany wpływają na zachowania konsumentów, zatarcie się granic geograficznych i generowanie nowych treści oraz kanałów komunikacji społecznej.
 
Pojawiają się nowe priorytety i możliwości, które zmuszają nas do przeanalizowania mediowych strategii i inwestycji, by stworzyć miejsce na zasoby cyfrowe. Sprzedaż internetowa oferuje niewyobrażalne do tej pory możliwości, których nie możemy zaprzepaścić. Doświadczenia konsumentów ulegają zmianie i przesuwają granice punktów sprzedaży. Zmiany zachodzą jednocześnie zarówno w internecie, jak i w różnych kanałach dystrybucji. Przeobrażeniu ulegają relacje konsumenckie i obsługa klienta, a systemy informatyczne stają się ważnym motorem tych zmian. 
 

> Zobacz, jak może wyglądać Twoja kariera w Dziale Digital

> Zobacz oferty pracy