20 lat temu L’Oréal rozpoczął organizowanie swojego pionierskiego konkursu Brandstorm. Konkurs ten jest wyjątkowym wyzwaniem, które co roku podejmują tysiące utalentowanych studentów z całego świata. Biorący w nim udział młodzi ludzie wcielają się w rolę międzynarodowego menedżera marki. Każdego roku grupy studentów wykorzystują swoją kreatywność i zdolności analityczne, aby zaproponować strategię dla jednej z 28 światowych marek L’Oréal, biorąc pod uwagę najnowsze osiągnięcia i trendy na rynku. Brandstorm, niezwykle popularny wśród spragnionych realnych doświadczeń studentów, jest punktem odniesienia dla szkół na całym świecie. Konkurs ten zainteresował ponad 70 tysięcy studentów z 45 krajów i ponad 320 szkół. W 2014 roku te marketingowe wyzwanie zabrało studentów do świata luksusowych marek kosmetyków Kiehl’s! Więcej informacji można uzyskać na stronie Brandstorm na Facebooku.