Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna.

NASZA MISJA

Zajmujemy się pięknem. Pięknem, które pozwala każdemu wyrażać siebie, budować poczucie własnej wartości i otwierać się na innych. 
Piękno to uniwersalny środek wyrazu.

L’Oréal dostarcza konsumentom na całym świecie innowacyjne produkty kosmetyczne. Najlepsze pod względem jakości, skuteczności i bezpieczeństwa, ponieważ uważnie słucha potrzeb i pragnień kobiet i mężczyzn na rynkach lokalnych.
Piękno to wartość uniwersalna.

Założona przez naukowca firma L’Oréal, od początku istnienia opiera się na nauce. Nauka dla Grupy L’Oréal jest najważniejsza. Dysponujemy unikatowym działem badań naukowych, który nieustannie korzysta z najnowszych odkryć nauki i inspiruje się rytuałami pielęgnacyjnymi z całego świata. To pozwala nam opracowywać innowacyjne produkty przyszłości. 
Piękno to nauka.

Tworzenie produktów wpływających na dobre samopoczucie, promowanie innowacyjności na rzecz ochrony piękna naszej planety, wspieranie lokalnych społeczności – to wyzwania, które stawia sobie L’Oréal. Wyzwania, które są jednocześnie źródłem inspiracji i kreacji dla Grupy L’Oréal.
Piękno to zobowiązanie.

Wykorzystując swoją wiedzę i bogate portfolio marek, L’Oréal chce w nadchodzących latach realizować projekt dotyczący uniwersalności piękna, bo według L’Oréal piękno to coś, na co zasługuje każdy.

 

NASZE ASPIRACJE

W ciągu najbliższych lat chcemy zdobyć kolejny miliard konsumentów na całym świecie, oferując im produkty kosmetyczne spełniające ich nieograniczone oczekiwania i pragnienia związane z pięknem.
 

Piękno dla wszystkich, piękno dla każdego       
W L’Oréal wierzymy, że nie istnieje jeden kanon piękna. Piękno to różnorodność i indywidualność, którą od wieków kształtuje historia, różnorodność kultur i ludzka osobowość. Przekonanie jeszcze większej liczby kobiet i mężczyzn do stosowania naszych produktów oznacza dla nas dotarcie do wyjątkowo zróżnicowanych potrzeb związanych z wizją uniwersalności piękna. Sądzimy, że uniwersalizacja nie oznacza jednolitości, wręcz przeciwnie – stymuluje wprowadzanie innowacji.

Dostrzeganie lokalnych potrzeb pielęgnacyjnych
Nasze dwa departamenty: Dział Badań i Rozwoju oraz Dział Innowacji, przyglądają się różnorodności świata i analizują związane z tym potrzeby względem piękna. Dlatego w każdym regionie świata otworzyliśmy platformy badawcze, które stworzono z myślą o pięknie skrojonym na miarę. To tam powstają produkty, które stają się przełomowe w pielęgnacji i w makijażu. To istotny punkt w naszym postrzeganiu innowacji.

Ułatwienie dostępu do produktów kosmetycznych
Rynek kosmetyczny ulega szybkim zmianom, dlatego co roku L’Oréal dostarcza nowe rozwiązania w dziedzinie pielęgnacji i makijażu. Nasze portfolio liczy 28 międzynarodowych marek, a nasza struktura dystrybucji sprawia, że z łatwością docieramy do każdego klienta, dbając o jego nawyki i styl życia. Na swój własny sposób L’Oréal przesuwa granice piękna i podejmuje wyzwanie, aby innowacje były bardziej dostępne.

Przyspieszenie regionalizacji naszego doświadczenia
Zdobycie miliarda konsumentów z całego świata to ambitne przedsięwzięcie, które motywuje wszystkich naszych współpracowników. To przygoda nie tylko w wymiarze gospodarczym, lecz także ludzkim. Wymaga od nas zaangażowania i przyspieszonej transformacji firmy w każdym obszarze: badań, produkcji, marketingu, sprzedaży, administracji i zasobów ludzkich. Ten ważny projekt to szansa dla innowacji i postępu po to, aby budować L’Oréal jutra.

 

NASZE WARTOŚCI I ZASADY ETYCZNE

Pasja, innowacja, duch przedsiębiorczości, otwartość, dążenie do doskonałości – to wartości wpisane w kod genetyczny Grupy L’Oréal. I wartości, którymi nasi pracownicy na całym świecie kierują się w swojej codziennej pracy. 
Nasze zasady etyczne to uczciwość, szacunek, odwaga i przejrzystość. To one kształtują naszą kulturę i tworzą podwaliny naszej reputacji, a pracownicy L’Oréal te zasady znają i szanują.