Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. Misją firmy jest dostarczanie konsumentom na całym świecie innowacyjnych produktów kosmetycznych, sprawdzonych pod względem jakości, skuteczności oraz bezpieczeństwa. Przesłanie „piękno dla wszystkich, piękno dla każdego” towarzyszące L’Oréal od chwili powstania wyznacza globalny kierunek rozwoju firmy, która od 26 lat obecna jest na polskim rynku, a od 2000 roku – także na rynkach bałtyckich.

Efektem ambitnego dążenia do rozwijania i wzmacniania relacji z konsumentami po to, aby lepiej służyć pięknu i przyczyniać się do rozwoju rynku kosmetycznego w regionie było utworzenie w marcu 2017 r. Hubu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Biuro główne Hubu znajduje się w Warszawie, biura operacyjne – w Rydze, Tallinie oraz Wilnie.

Posiadając unikalne portfolio 24 marek odpowiadających na zróżnicowane potrzeby konsumentów związane z ich stylem życia, przyzwyczajeniami i pragnieniami, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie jest liderem branży kosmetycznej w regionie. Dzięki szerokiej współpracy z partnerami biznesowymi Hub jest w pełni dostosowany do wymagań lokalnego rynku. Dywizje odpowiedzialne za poszczególne marki posiadają specjalistyczną wiedzę na temat kanałów dystrybucji, w których obecne są produkty L’Oréal: sprzedaży masowej, centrach handlowych, aptekach i drogeriach, salonach fryzjerskich, handlu detalicznym oraz kanale e-commerce.